Član IO SLS Primož Jelševar: Če bo Slovenija nadaljevala po idejah ministra Omerzela, se bomo v Zasavju kmalu lahko vozili le še na paro!

Zagorje ob Savi, 10. marec 2014 – »Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel bi v Sloveniji uvajal električne avtomobile, hkrati pa zapira Rudnik Trbovlje-Hrastnik in daje na cesto zasavske knape! Sprašujemo se, od kod ministru logika za takšne blodnje,« pravi član Izvršilnega odbora SLS in Občinskega odbora SLS Zagorje ob Savi Primož Jelševar. Opozarja, da v situaciji, v kateri se slovenska podjetja dnevno borijo za preživetje, država pa nima več sredstev za preživetje lastnih zaposlenih, kaj šele vzpodbude gospodarstvu, je to navadno populistično zavajanje in pretiravanje v katerega niti okoljevarstveniki ne verjamejo več.

»Ko je Slovenija še pasla ovce, smo imeli Zasavci industrijski razcvet, množično priseljevanje v kraje kjer se koplje črno zlato,« pravi Jelševar. »Zasavski kraji so bili v prejšnjem sistemu poznani kot rdeči revirji. V zadnjih 20 letih je Slovenska politika svojo rdečo barvo žal prenesla v bilance teh uspešnih zasavskih podjetij, ki so propadala eno za drugim, medtem ko se akterji propada pojavljajo vedno v novih zgodbah o korupciji,« povzema situacijo v Zasavju Jelševar in dodaja, da je skrajni čas, da Zasavje preklopi na zelene številke in politiko.

»Namesto populističnih izjav, na se minister Omerzel raje loti ene največjih tajkunskih zgodb v Sloveniji, v kateri si omejen krog nekaj ljudi že 20 let podaja stolčke in obira državo na račun nedolžnih knapov, ki jih je pravkar postavil na cesto,« poziva ministra član IO SLS Primož Jelševar, ki od ministra tudi pričakuje, da se poglobi v skorajda mafijske prakse pri vodenju RTH in ugotovi, kdo je pospravil milijone, ki so bili namenjeni zasavski prihodnosti. Država je namreč za račun prestrukturiranja, sanacije degradiranih površin in odškodnin za ekološko škodo porabila že več kot 230 milijonov evrov!

Kot poudarja Jelševar, so se v preteklosti ustanavljala hčerinska podjetja, ki so zaposlovala vse druge, kot pa presežne delavce iz jame. Rudnik je posloval samo z določenimi dobavitelji, ki v tej opustošeni dolini žarijo kot lotosov cvet v mlaki. »Kje so vidne prodaje opreme in ogromnih količin odpadnega železja, ki so tako rekoč čez noč izginili neznano kam? Kaj je za delavce RTH naredil opevani regionalni center za razvoj Zagorje, ki je pripravljal razvojni program zasavske regije iz zakona o postopnem zapiranju RTH? Koliko presežnih rudarjev je bilo zaposlenih iz tega programa? To so vprašanja, na katera bi minister Omerzel moral terjati odgovore od vodilnih v RTH, ki bi jih po svoji službeni dolžnosti morali imeti. Ko pa se dotaknemo zapiranja RTH, se zopet pojavljajo isti ljudje, ki so pustošili po lastnini rudnika v preteklih 20 letih,« še pravi Jelševar.

»V OO SLS Zagorje ob Savi zahtevamo, da se raziščejo finančna ozadja zapiranja RTH, ter da se ugotovi odgovornost za v nebo vpijoče nepravilnosti, za drage avtomobile, luksuzne hiše, vikende in potovanja, ki so si jih lahko privoščili izbranci,« še poziva ministra Omerzela Primož Jelševar ter poudarja, da so žal mnogi od teh rov videli le na ekskurziji in bili zato nagrajeni z bonificiranimi leti delovne dobe.«


Objavljeno: 10.03.2014